Klacht: Betalen voor alternatief voor plastic zakjes groente-fruit afdeling

op 13 september 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Al tijden is het wachten op een alternatief voor de vele plastic zakjes en verpakkingen van de AH. Maar goed, veranderingen hebben tijd nodig. Dus geduldig afgewacht. En ja, vandaag lagen de kunststof netjes voor fruit en groente klaar op de betreffende afdeling! (Daarvóór moest ik op zoek en vond ik ze soms elders in de winkel). Maar wat schetst mijn verbazing toen ik bij de kassa 70 cent moest afrekenen voor de netjes! En dat terwijl plastic zakjes met bakken tegelijk gratis worden verstrekt bij groenten en brood! Albert Heijn, dit kan zo veel beter!

Betalen voor een zakje dat veelvuldig opnieuw gebruikt kan worden ontmoedigt mensen die minder bewust zijn van milieuproblemen. Zij blijven gebruik maken van plastic.
Durf het eens om te draaien als AH. Laat mensen betalen voor het plastic zakje en verstrek de herbruikbare netjes gratis!

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mboonen