Mijn Klacht:
Kopen vaak blauwe bessen bij Albert Heijn, echter hebben gemerkt dat deze bespoten zijn met enorm veel gif aangezien momenteel irritatie in de mond (tong en verhemelte). Wij hebben nog behoorlijk veel voorraad. Kunnen wij die nog eten of moeten wij die weggooien?
Vindt dat AH meer rekening moet houden met dat vele vergif op fruit. Gevaarlijk voor de volksgezondheid.
Gewenste Oplossing:
AH dient al zijn fruit en groenten goed te controleren voordat het in de verkoop gaat!!

