Mijn Klacht:
Het is mij nu al 4 x overkomen dat als ik n pakje plakken jong volromig en zacht openmaak, de kaasplakken aan de randjes volledig beschimmeld blijken te zijn,ondanks de verkoopdatum nog lang niet voorbij was, mijn kassabon gooi ik meestal weg, maar ik baal enorm, omdat het met herhaling voorkomt en het erg duur is nl.
Gewenste Oplossing:
Als ik hiervoor vergoed wordt en in de toekomst de kaas niet meer beschimmeld is

