Mijn Klacht:
Ik kom net thuis hopend op mijn heerlijke BenJerry’s te eten, echter proefde ik al bij de eerste hap dat deze was ontdooid in de Albert Heijn en weer ingevroren. Er komt dan namelijk lucht tussen waardoor de gehele structuur veranderd. Ook zakt alle chocolade en cookiedough naar de bodem. Niet zo smakelijk!
Gewenste Oplossing:
Als ik een nieuwe BenJerry krijg (en deze uiteraard kan inleveren)

