Mijn Klacht:
Ik erger mezelf groen en geel hoe je tegenwoordig begroet wordt aan de kassa. Het is denk ik tegenwoordig normaal als je bij de kassa komt dat je dan door het personeel begroet wordt met hi. Ik vind dat ongepast, en met mij zeer vele. Als er klanten komen die een respectabele leeftijd hebben van 80 jaar of ouder, en die dan begroet worden met Hi, die weten niet wat ze horen. En dat geldt uiteraard ook voor vele jongere mensen. Voor mij is dat een gebrek aan opvoeding. Als ik dat zou doen , en mijn ouders dat hoorde, kreeg ik een knal voor mijn kop. Het is net of dat je bij hun in de klas heb gezeten, of dat je een goede vriendin bent van hun. Onbeschaamd vind ik het. Een goedemorgen of goedemiddag is niet meer bekend, en dat zou een stuk vriendelijker en socialer zijn.
Mvg.
Gewenste Oplossing:
Het zou een goede zaak en verplicht moeten zijn als de bedrijfsleider dat het personeel instrueert.

