Mijn Klacht:
Bij ah Jansen in Bloemenoord werdt er gecorrigeerd op de enorme rij van kinderen en van Het Moller en van de Walewyc waar ik opzich geen probleem mee had maar de manier waarop mevrouw de teamleider naar de kinderen roept is uitermate onbeschoft; Hebben jullie poep in je oren, zijn jullie doof, he doe ff normaal; dit is totaal niet passend voor het goede imago van AH Jansen, helaas was dit niet het enige voorval, toen wij onze artikelen wilden afrekenen bij de zelf scan komt er een medewerker naar mij toe ( op een zeer agressieve manier ) ze vroeg of ik artikelen had ( dat had ik niet want de persoon met wie ik was rekende af ) dus werdt ik op zeer abnormale manier gevraagd om via de normale kassa de winkel te verlaten, het was daar zeer druk dus ik kom terug naar mevrouw de medewerker, die mij vervolgens een winkelverbod wilde aansmeren omdat ik haar advies niet opvolgde, ik zei nog tegen mevrouw dat het beter was als ik zo liep aangezien het heel erg druk was en ik er niet doorheen kon. Toen ik de winkel verliet was mevrouw nog allemaal naar me aan het wijzen.
Dit was gewoon te belachelijk voor woorden!
Gewenste Oplossing:
Verontschuldigen van mevrouw de medewerker en en de teamleider,
Dan ben ik al tevreden en ik hoop dat iets als dit niet nog vaker voor zal komen.

