Klacht: Artikel niet op voorraad.

klantnr. 620655 205148 op 03 juli 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het raadplegen van de AH Bonus folder geldig van maandag 2 tm zondag 8 juli toog ik volle goed moed naar de AH aan de Ouverture in Eindhoven. omdat wij dezelfde avond gasten kregen wilde ik wat flessen rosé van het merk Maison Castel kopen. Deze bonus-aanbieding staat vermeld op pag. 24 in de folder. Na enig zoeken contact gezocht met een verkoopster en de magazijn-medewerker. Helaas geen enkele fles op voorraad. Vervolgens een nieuwe poging bij de grote AH Winkelcentrum Woensel. Ook daar ving ik bot. In de winkel en in het magazijn geen enkele fles te bekennen. Ik kan me voorstellen dat zoiets kan gebeuren op het einde van de actie-week. Echter dit was de 1e dag dat deze actie geldig was. Dit vond ik zeer teleurstellend en wil daar bij deze melding van maken.
Dit past niet bij het beeld van AH wat steeds wordt geschetst.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer een artikel gewoon aanwezig is wanneer dit in de folder wordt aangeboden. Wanneer je gasten ontvangt ben je daar al druk mee en dan is het niet fijn als je 2 filialen tevergeefs moet bezoeken.
Dus zonder resultaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door