Klacht: Albert Heijn XL Hoogvliet – Geen Toilet mogelijkheid voor Zwangere Vrouw

op 07 juni 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Albert Heijn XL Hoogvliet had tot voor kort een toilet voor klanten die tegen betaling voor iedereen toeganklijk was. Per 31 mei is deze definitief gesloten en afgelopen zondag (2 juni) kwamen we erachter dat er totaal geen mogelijkheden zijn om een toilet te gebruiken bij AH XL in Hoogvliet.

Mijn vrouw is hoogzwanger en we waren deze dag wat boodschappen gaan doen. In de supermarkt moest ze hoog nodig naar het toilet en bij vele andere supermarkten waar we de afgelopen maanden tijdens de zwangerschap zijn geweest laten ze, in uitzonderlijke gevallen, gebruikmaken van het personeelstoilet.

Wij hebben deze dag aan drietal medewerkers gevraagd of ze bij wijze van uitzondering gebruik kon maken van het toilet, maar kregen steeds een keiharde nee te horen. Stertker nog, de laatste zei dat we bij de Lidl konden proberen! Een behoorlijk vreemde antwoord voor een supermarkt met naam waar wij al jaren dagelijks onze boodschappen halen. We moeten toch maar overwegen of we hier boodschappen willen blijven doen!

Voor ons is het kwaad al geschied, maar zou fijn zijn als jullie in het vervolg voor andere zwangere vrouwen een uitzondering maken en jullie personeel de nodige instructies geven dat er echt uitzonderingen bestaan. Niet elke zwangere vrouw wilmoet tijdens het boodschappen hoog nodig naar het toilet, maar als de nood er is zouden jullie een oplossing moeten bieden. Jullie zijn geen kleine mini supermarkt maar een XL!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simran5904