Mijn Klacht:
Al drie weken heb ik volle spaarkaarten maar geen servies (ook wit) niet te krijgen. De oplossingsgerichtheid aan de servicebalie bestaat alleen uit het doorverwijzen naar andere AH winkel. Dit is trouwens een standaardoplossing als dingen op zijn. Geen klant zit hierop te wachten. Zeker niet als je al wat ouder bent en minder mobiel.
Gewenste Oplossing:
Probleem oplossen

