Mijn Klacht:
de ah bezorger moest verder op in de straat bezorgen omdat de andere straat op het moment is afgesloten moest hij achter uit terug. hij ging bij ons keren geen probleem als hij gewoon ons inrit had genomen maar hij reed de tuin in tot op een meter afstand van ons raam .vond dit niet prettig. dit gebeurde op donderdag 2 mei s avonds om 21.35 aan de westenenkerzijweg in apeldoorn.
Gewenste Oplossing:
doe altijd de boodschappen bij jullie heb geen problemen


