Klacht: AH Allerhande Box rendang

op 09 april 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vandaag bij de AH vestiging in Elst een allerhande box rendang aangeschaft E. 12,95.Niet onze vast AH want wij wonen in Schaijk. Afstand naar Elst 35 km.maar we waren daar in de buurt. Thuis doos open gemaakt. Wat een deceptie. Een stuk uitgedroogde gember en een ingescheurde en weke “biologische” ui. Niet erg fris ruikend. Houdbaarheid datum 12-04-2019.
Maar even chatten met de klantenservice, met Manouk. “ heel vervelend, niet leuk., maar gaat u maar even terug naar de winkel dan krijgt u een nieuwe box of uw geld terug. Ik” dat is 35 km heen en 35 km terug, dan kan ik de box beter hier weggooien dat is voordeliger. Manouk “ja, maar ik kan verder niet voor u doen, ik heb geen andere oplossing. Punt! Nog even geprobeerd of misschien haar leidinggevende voor een oplossing kon zorgen, maar Manouk was ervan overtuigt dat dit geen verandering van het door haar genoemde standpunt zou opleveren. Eigenlijk de rest van de inhoud ook niet meer vertrouwend, op de afgesloten onderdelen na, maar in de klikt laten verdwijnen.
“Fijne” ervaring met zowel een product als de chat-service van AH.
Hans Bink

Ik ben van mening dat er geen enkele poging is gedaan om een aanvaardbare oplossing te bieden. Dat was toch wel het minste geweest.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans.bink