Mijn Klacht:
Palmbier is in de bonus maar niet aanwezig in de winkel. Het komt te vaak voor dat de bonus aanbiedingen niet voorradig zijn. Slecht management.
Wij kunnen het wel bestellen. Maar volgens mij moet je wat je in de bonus aanprijst ook op voorraad hebben.
Gewenste Oplossing:
Goede bevoorrading. Aanbiedingen uit de bonus ook daadwerkelijk aanwezig zijn in de winkel. Beter management dan kunnen heel veel klachten worden voorkomen.


