Mijn Klacht:
ik kan nog steeds niet mijn ah bonuskaart afmelden krijg steeds een foutmelding en heb geen behoefte aan deze kaart omdat ik er weinig gebruik van maak dus ophouden met sturen a u b
Gewenste Oplossing:
niet tevreden dus weg ermee
p a g Bogers op 20 juli 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten
Een klant van Albert Heijn ervaart problemen bij het afmelden van zijn AH bonuskaart, aangezien hij steeds een foutmelding ontvangt. Hij maakt weinig gebruik van de kaart en verzoekt het bedrijf om te stoppen met het versturen van gerelateerde communicatie.
ik kan nog steeds niet mijn ah bonuskaart afmelden krijg steeds een foutmelding en heb geen behoefte aan deze kaart omdat ik er weinig gebruik van maak dus ophouden met sturen a u b
niet tevreden dus weg ermee
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.
Bron: ConsuWijzer