Mijn Klacht:
Het inpakken van boodshsppen is bij ah een ramp,zeker voor oudere mensen als ze veel boodschappen hebben gedaan.De kassiere vernietigd de zoutjes die je hebt gekocht,door de schuifplank.Waarom die haast?
Bij Lidle is een Beter systeem door een kleiner plateau waardoor je behoorlijk de tijd hebt om in te pakken voor er weer nw.boodschappen op het plateau worden geplaatst.
Deze klacht is bij ah 2 Evertsenplein en Struiten
Gewenste Oplossing:
Waneer er behoorlik tijd is om je boodschappen in te pakken


