Mijn Klacht:
Sinds Pg en Ah samen zijn is er geen enkele soort paardenvlees te verkrijgen…het gaat hier wel over de winkel in de offerandestraat in Antwerpen…En dan over de alleenstaande ouderen…vroeger konden die broodbeleg zelfs per schelletje krijgen, nu moeten zij alles op zijn minst met 100gr of meer nemen…voor de meeste mensen is de klantenservice er fel op verslechterd…groeten…Antwerpen
Gewenste Oplossing:
In Antwerpen eet men goed..mals...en lekker paardenvlees....waar is dat gebleven????


