Waarom is het Mokums Volkoren uit het assortiment gehaald. Het brood verkoopt ontzettend goed want het is gewoon lekker. Een paar jaar geleden is het ook een periode uit het assortiment geweest maar is toch weer terug gekomen. Lees meer
Ik betaalde met een 20 euro biljet en moest 11,65 terug krijgen en kreeg maar 5 euro biljet en wat kleingeld terug. Ik vroeg hoe is dat 11,65 en kreeg daarbij als reactie sorry daar krijg je geen zegels bij.... Lees meer
Heb vandaag een net manderijnen van 1,5 kg gekocht voor 4,29 .
Ben er 1 gaan opeten .Maar kurk droog of ze oud zijn.
Voor deze prijs verwacht je toch wel kwaliteit.En dat bij AH .
De winkel waar ik het gekocht heb... Lees meer
AH op de Achtergracht in Weesp heeft geen plasticzakken meer voor plastic afval.
Worden volgens de medewerkers ook niet meer geleverd.
AH is de enige supermarkt in het centrum.
Dus moet men buiten het centrum in een andere supermarkt deze zakken... Lees meer
Nog altijd veel te duur in verhouding met andere supermarkten Lees meer
14 April slagroom geklopt was volgend de verpakking goed tot 26 April
De nasmaak was heel bitter. Zelfstandig de hond lust het niet! (Zie foto) Lees meer
Ik werk bij de Albert Heijn en elke keer als ik moet werken moet ik langer door, dit is op zich geen probleem maar deze uren zijn vrijwel altijd onbetaald.
Dit kan oplopen tot 4 uur per week onbetaald werken. Lees meer
Ik zocht afbakbroodjes van speltbrood, omdat ik tarwebloem slecht verdraag (veroorzaakt maagpijn). En nu zag ik zomaar dat jullie die in jullie assortiment hebben, wat fijn!
Ze zijn per 2 verpakt en ik heb ze beide gegeten, maar wat gebeurde er:... Lees meer
Vaak zijn mijn persoonlijke aanbiedingen hetzelfde als de bonusaanbiedingen, daar schiet ik dus helemaal niets mee op.
en als er dan een persoonlijke aanbieding overblijft en ik neem er 2 van wordt dat niet herkend bij de afrekening. ( dus... Lees meer
Koop regelmatig soeppaketten, en dan is vaak de selderij verlept, de boontjes zitten in een zakje waarom de selderij niet? Lees meer