Mijn Klacht:
Heb vandaag een net manderijnen van 1,5 kg gekocht voor 4,29 .
Ben er 1 gaan opeten .Maar kurk droog of ze oud zijn.
Voor deze prijs verwacht je toch wel kwaliteit.En dat bij AH .
De winkel waar ik het gekocht heb is in Diemen .
Gewenste Oplossing:
Voor de prijs verwacht je wel sappige manderijnen .


