Mijn Klacht:
Ik werk bij de Albert Heijn en elke keer als ik moet werken moet ik langer door, dit is op zich geen probleem maar deze uren zijn vrijwel altijd onbetaald.
Dit kan oplopen tot 4 uur per week onbetaald werken.
Gewenste Oplossing:
Als ik doorbetaald wordt tijdens de uren dat ik werk.

