Zojuist wilde ik bij AH in centrum Rotterdam (Lijnbaan) afrekenen. Ik had veel booschappen waaronder 3 flessen wijn. De zoon van mijn partner was mee en hielp mij met de boodschappen. Omdat hij niet mijn zoon is en omdat hij... Lees meer
albertheijn cola verkopen ze bij alle albertheijn winkels behalve in gennep wij wonen in gennep en ik kan steeds naar ander albertheijn in ander dorp om die cola te halen dat kan toch niet ik doe dagelijks mijn boodschappen... Lees meer
De door AH aan mij geleverde cupjes voor mijn Nespresso machine hebben mijn apparaat een Magimix Citiz Chroom met een waarde van € 200 stuk gemaakt. Bovendien claim ik extra schade voor niet gebruik kunnen maken van mijn apparaat.
Ik heb... Lees meer
In AH Terneuzen (Bellamystraat) staan alle winkelmandjes door mekaar (de te dragen en de rijdende). Is steeds heel gedoe om er een rijdend karretje van tussen te halen. Vooral voor oudere mensen probleem.
Daarnaast zijn er haast geen rijdende... Lees meer
De receptuur van Genius brood is veranderd: langer houdbaar.
Van een lekker zachte en meest smaakvolle boterham onder de glutenvrije broodsoorten, is Genius brood (alle soorten) veranderd in een droge hap, wat meer op karton dan op brood lijkt. Jammer. Ik... Lees meer
Mijn dochter van 6 eet al jaren alleen het genius meerzadenbrood dat altijd lekker zacht was. Sinds een week is het droog en werkelijk niet meer te eten, zelfs als je het roostert. Ik heb net twee broden via de... Lees meer
Ik wilde een lekker broodje bakken op zondagmorgen met de kant en klare abdij broodmix pompoen. Hoe makkelijk wil je het hebben. Ik de ingredienten nagevolgd....deeg te droog...nog keer lezen....blijken de ingrediënten op de achterkant bedoeld voor 500gram. Staat er... Lees meer
Ik koop regelmaat haring bij U. De vis is goed maar de verpakking deugt niet. Over de haring zit plastic gelijmd met aan het eind een flatje om het open te trekken. Nu mooi niet. Moet met een scherp mes... Lees meer
Er moet mij even iets van het hart.
De nieuwe allerhande is helemaal gewijd aan het barbecuen. Ik gun een ieder zijn genot. Echter in deze tijd waarin we vooral met milieu worstelen is dit niet bepaald een goed voorbeeld. Buiten... Lees meer
ik heb voor 4 euro een extra bundel gekocht hier is echter niets van terug te vinden ook niet van het verbruik dat op de hoge manier is afgerekend.
Gisteren stond er nog 5,43 op mijn tel nu 0.04 ct TOEVALLIG... Lees meer