Mijn Klacht:
In AH Terneuzen (Bellamystraat) staan alle winkelmandjes door mekaar (de te dragen en de rijdende). Is steeds heel gedoe om er een rijdend karretje van tussen te halen. Vooral voor oudere mensen probleem.
Daarnaast zijn er haast geen rijdende karretjes meer met alle vier de wieltjes (of géén, of nog drie, of nog één)
Kan hier svp iets aan gedaan worden?
Toestand is AH onwaardig.
Gewenste Oplossing:
Als er nette opsplitsing komt aan ingang tussen te dragen en rijdende winkelmandjes.
Als alle rijdende mandjes VIER wieltjes hebben.
(zie AH Axel)

