wordt al tijden bestookt met mailing over van alles en nog wat.
heb na elke mail me uitgeschreven.Ben een keer op de site van AH geweest en heb me uitgeschreven voor ALLE Mails en nieuwsbrieven
maar dat alles mag niet baten
Lees meer
ik heb vandaag een pot appel comot open gemaakt om deze lekker op te eten. toen trof ik daar een steeltje van de appel aan. ik was er bijna in gestikt.
Lees meer
goede middag mijn dochter zou vast contract krijgen om dat ze het waar vergeten , nou had ik buiten met marcel gesproken... Lees meer
Heb in mei pannenset gespaard met zegels losse braadpan erbij gekocht nu laat bodem braadpan los maar in malden waar alles gekocht is wil hij pan niet terug nemen zeker geen geld terug ik zeg pan kost 34,95 hij zegt... Lees meer
Na een tijd geen boodschappen bij AH gedaan te hebben komt het nu weer goed uit
17 augustus statiegeldbon uit automaat gehaald, die ik vergeten was bij het afrekenen en afgelopen zaterdag wilde verzilveren.
Kreeg te horen dat hij niet meer geldig... Lees meer
Per dag krijg ik 10 tot 15x berichten binnen van reclame e.d.
Vorige week heb ik verzocht om mij geen berichten meer te versturen maar tot nu toe geen resultaat.
Hierbij wil ik een serieuse klacht over indienen.
groet F.Roozendaal
[email protected] Lees meer
Afgelopen maandag voor de eerste keer online besteld (zakelijk) en netjes geleverd, alleen de koffieleutjes vergeten (ook niet op faktuur gerekend) en 2 trossen bananen waarvan 1 tros helemaal bruin en zacht was (dus rot), kon linearecta in de afvalbak.... Lees meer
Nog steeds ontvang ik dagelijks minimaal 2 spammails namens AH, zelfs nadat ik mij ettelijke malen heb laten uitschrijven. Zelfs al initieert AH dit niet, lijkt het me toch op de weg van AH liggen om hier actie op te... Lees meer
Kleintje groente gemak deze week in de aanbieding, de prei, sperziebonen en spinazie alles twee maal gekocht, 1 zak spinazie zat vol aarde/zand dus nog moeten wassen terwijl er op staat gewassen in ijswater. En de sperziebonen beide na het... Lees meer
Beste medewerker.
Ik heb me ooit ingeschreven voor de bonuskaart van AH. Heerlijk de kortingen ☺
Sinds kort wordt mijn mailaccount doodgegooid met spam van AH. Ik heb ik weet niet hoeveel prijzen van €500 gewonnen . etc. etc.
Blokkeren en tot spam... Lees meer