Ik heb dezelfde klacht die Claut ook al beschrijft op klacht.nl:
Sinds ik ben overgegaan op het nieuwe glutenvrije brood van AH heb ik weer last van mijn darmen (krampen en diarree).
Bij het glutenvrije Genius brood dat AH eerst verkocht had... Lees meer
jullie verkochten het glutenvrije brood van Genius....HEERLIJK BROOD...
ineens is het niet meer te koop, ineens is het uit het schap gehaald en zijn jullie eigen glutenvrij brood gaan verkopen.....maar jullie kunnen niet tippen aan het GENIUS BROOD....jullie brood is erg... Lees meer
Sinds kort heeft ah glutenvrij vers brood ipv het lekkere genius glutenvrije brood.
Eerst is het product elke keer uitverkocht, daarna besteld, verkeerde brood apart gehouden en nu gisteren eindelijk het glutenvrije meerzaden te pakken gekregen en gegeten. S... Lees meer
Ik heb de koekenpan van vivo bij AH gekocht en nu na een pak weg 10/15 keer gebruik laat de grijze laag in de pan los Lees meer
De koffie is heerlijk!!!
Maar willen jullie van perla de cups van alliminium maken
Deze die er nu zijn kan ze niet meer kopen
Mijn machine accepteert ze slecht
Mijn vrienden club en buurvrouw en ouders hebben hetzelfde
Jammer!!
Mijn vraag is zoude... Lees meer
De afgelopen maanden heb ik vergeefs gezocht naar de bekende en lekkere witte rijst van AH. Het stond naast de kilo- en pondspakken Basmati en Pandanrijst.
De rijst is heerlijk, een soort par-boiled rijst. 8 a 10 minuten koken, afgieten,10 minuten... Lees meer
Tot voor kort kosten het brood stevig volkoren € 2.39, nu betalen wij voor het zelfde brood stevig volkoren (nieuw op stikker) € 2.79.
Een prijsverschil van € 0.40, dat is ruim 14% duurder, graag een duidelijke uitleg. We vinden het... Lees meer
Kattengrind pakket en samenstelling is veranderd nu stop k ermee om dit pakket te gebruiken nutteloos ene ben erg boos na jarenlang gebruiken zoek k nu eeen ander kattengrind. Lees meer
Ik ging vanmiddag maandag 18 september omstreeks 14:30 uur met mijn vriendin die nog net geen 18 jaar is wat boodschappen halen bij de AH Schouwburgplein 85 te Rotterdam. Bij deze boodschappen hadden we ook een fles wijn welke ik... Lees meer
Stronken in de shag ik denk dat het B keuzen is gewoon slecht sigaretten scheuren gewoon open.je kunt van elk pakjes meerderen signetten weg gooien daar is hij te. Duur voor. Lees meer