Beste ah
Wat is er gebeurd met de samenstelling van de gerookte kaas?
Altijd heb ik crackers van dít product gemaakt in de magnetron werkt altijd prima {koolhydratenarme kaascrackers} nu knallen ze de oven uit en zit alles onder de... Lees meer
Beste Albert Heijn,
Wat is er met dit winterse weer nou lekker dan op de bank zitten met een theetje en een stukje appeltaart?
Dat was voor vanavond het plan van een vriendin en mij.
De theetjes stonden klaar, de slagroom al... Lees meer
Onlangs heeft AH Genius brood uit het het assortiment gehaald.
Als vervanger is hier het eigen merk van AH in de plaats gekomen. (Dagvers Glutenvrij brood)
De kwaliteit van dit brood is waardeloos.
Het valt bij het smeren al uit elkaar.
We hebben het... Lees meer
Bananen van jullie winkels in Pijnacker
De laatste tijd hebben we regelmatig last van opengebarste bananen, ik vraag me af hoe dit komt en wat u er aan gaan doen om dit te voorkomen. Lees meer
Heb Tom poucen gekocht twee voor 4euro vreemde smaak( ondefenieerbare smaak tussen aardbei /framboos en abrikoos) verder heb ik mancheco kaas gekocht 2voor4euro heb bij de kaas afdeling ook regelmatig mancheco gekocht die erg goed is maar deze heeft niet... Lees meer
De dagen worden korter en we dachten wellicht is het tijd voor een winterkost stampot . Maar ja hoe te handelen met onze wens gezond te eten . We besloten een "veilige "runder rookworst bij onze "huis"supermarkt Appie te kiezen... Lees meer
Wij doen al jaren onze boodschappen bij Ah in de Torenstraat ,of in d eeland straat ,en krijgen altijd een melding met korting etc etc . dan zien wij de soepen van Struik staan, 2 ... Lees meer
denk je lekker pitloze rode druiven te halen, meer dan twee keer zo duur als de normale witte druiven met pit.... Zitten er alsnog vieze bittere piten in .... wat is dit nou?? ik betaal het dubbele voor iets wat... Lees meer
Mijn boodschappen zouden tussen 21:00 en 22:30 bezorgd worden en het is onderhand al 23:33 en nog niks ontvangen. Dit terwijl ik al in bed had moeten liggen ivm werk. Echt belachelijk dat ik ruim een uur moet zitten wachten... Lees meer
ik rij zelf met een verlengde sprinter en vervoer gehandicapten
Op harteheem te heemskerk stond verleden week 1 van jullie wagens te lossen
niet in een parkeervak nee lekker schuin en midden op de weg
Ik sprak hem aan maar kreeg... Lees meer