Op donderdag 3 november heb ik een pak met 2 biefstukken gekocht.
Vandaag de 4e heb ik ze gebakken. Volgens bereidingswijze 3 minuten bakken. Het vlees is niet te eten. er zitten veel van die vliezige draden.
Ik krijg kaakpijn van het... Lees meer
Idd géén verbetering jullie eigen glutenvrije baksels!
Droog, valt in brokjes en korrels uit elkaar en de smaak is óók niet goed! Lees meer
Enkele jaren geleden heb ik bij A.H. een Tassimo koffiezetapparaat gekocht en al die jaren daar ook de koffie voor (er gaat namelijk niets anders in) maar wat schetst mijn verbazing bij A.H. in de Krabbendijkestraat in Rotterdam hebben ze... Lees meer
Ik koop al een tijdje deze crackers er zitten 10 in een pak.
In het pak wat ik gekocht heb zaten er maar 9 hoe kan dit? Ik vind ze duur zat en vind dit niet kunnen. Lees meer
Gember/knoflook woksaus van AH gebruikte ik altijd voor recept met spruiten. Dit product is uit de handel genomen en ze hebben geen vervangend product. Ik kan dit product ook niet online bestellen als ik het op wil halen in de... Lees meer
Ben al klant vanaf de perla koffie bestaat maar sinds de nieuwe verpakking smaakt hij niet meer Lees meer
Al meer dan 1,5 jaar heeft de AH in Boxmeer bovenstaand product niet op voorraad. Elke keer moet het worden besteld, terwijl de AH in bijv. In Malden, of Eindhoven elke keer als ik daar kom die wel op voorraad... Lees meer
Sinds ik in Zeist woon doe ik twee x per week mijn boodschappen bij de AH op het Emmaplein. Tientallen keren klopte mijn bon niet ten nadeel van mij. Te veel gerekend, bonus niet doorberekend of extra artikelen van een... Lees meer
Wokpan is laag al af/beschadigd door gebruik.
Is niet door harde materialen ontstaan, maar waarschijnlijk door de hitte. je kunt het ook zien aan de kleur bij de beschadigde plek. Lees meer
Vandaag net een beetje bijgekomen van een aanval van de ziekte van crohn.
Durf het aan 10 minuutjes te lopen naar AH .
Hoop dat het gaat heen en terug. Maar nee. Tijdens het boodschappen doen moet ik naar het toilet. Netjes... Lees meer