Mijn Klacht:
geachte klachtenservice,ik wilde een klacht indienen naar aanleiding van rijstewafels die ik bij jullie in de winkel ah xl elandstraat in denhaag heb gekocht.ik heb een rijstewafel gepakt om te eten. Terwijl ik op de rijstewafel kauwde,kauwde ik op zo harde stuk, ik had zoveel pijn dat ik bijna tegen het plafond vloog. Sindsdien kan ik niet meer aan de rechterkant kauwen,kan moelijk warme of koude dingen drinken.Ik ben dan ook vandaag 5 december 2017 naar de tandarts gegaan omdat ik zoveel pijn heb.De tandarts constateerde dat er in de rechter onder kaak in een van de kiezen scheurtje zit en ook in de bovenkaak zit er scheurtjes in de kies.Hierbij wil graag dat jullie dit serieus nemen omdat ik zoveel pijn heb en haast niets meer op kan kauwen. De tandarts heeft wat pijnstelling gegeven en een behandeling. mvg f.elgholabzouri
Gewenste Oplossing:
Jullie moeten zelf met een oplossing komen

