Afgelopen week heb ik uitgebreid boodschappen gedaan bij de Albert Heijn te Rijnstraat 33 in Amsterdam. Dit heeft mij ruim 80 euro gekost. Nu woon ik zelf in Lelystad. Eenmaal thuis aangekomen merkte ik op dat de geen enkel Bonusartikel... Lees meer
Ik gebruik biologische geitenmelk. Het was lang niet voorradig volgens de online boodschappen list. Ik heb bij de klantenservice geïnformeerd wanneer dit weer te bestellen word. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat het weer op voorraad was. Heb gelijk besteld... Lees meer
Bij deze wil ik officiële klacht indienen tegen die teamleider van Albert Hijnin Geldrop de Heuvel- Hans Ros.
Volgende is het gebuerd:
19- 02- 2019, 12 uur .
Ik heb Hypotensie ofwel lage bloeddruk. Bij een lage bloeddruk door een onderliggend probleem... Lees meer
wij doen al jaren onze wekelijkse boodschappen bij Albert Heijn
de laatste weken is de coburger ham heel dik gesneden de slager vertelt ons dat hij er niks aan kan doen omdat alles voorverpakt wordt aangeleverd, wij willen deze ham niet... Lees meer
Wij kopen altijd L XL eieren, het viel mij al op dat de grote van eieren sterk variëren.
Maar nu viel mijn mond echt open van verbazing en ben ze uit pure nieuwsgierigheid gaan wegen.
De norm :
Bij de verkoop worden... Lees meer
Ik krijg al jaren elke week de persoonlijke bonus, maar deze week niet. Wel de algemene folder. Lees meer
Een vrachtwagen van de Albert Heijn bezorgdienst met
kenteken: V-184-JV blokkeerde op 15-2-2019 langdurig de
weg. Lokatie:De Wierslaan Utrecht. Ondanks een verzoek om
de auto... Lees meer
productnr. 8 718907012614 kookpakket spaanse paella.
Exact volgens recept klaargemaakt. Bij opdienen blijkt de rijst nog altijd keihard ondanks 30 minuten koken op 190 graden. mijn kookkunsten staan voor schut en driekwart van het eten verdwijnt in de afvalbak.
Schandalig AH!! Lees meer
Ik heb vanmiddag rond 14.00 uur bij de Albert Heijn aan de Marke 33 te Drachten twee verpakkingen broccoli gekocht. Ik maak het twee uren later open (zat doorschijnend plastic omheen) en ik zie dat het verrot is. Het stinkt... Lees meer
Iedere week krijg ik een email met een persoonlijke bonus. Zo ook nu met korting aanbieding Almhof kwarkyoghert.
Doch bij de kassa-afrekening geen aftrek van deze bonus. Bij de balie, weer in de rij staan, geholpen en na enig heen en... Lees meer