Ik ga niet als klant in de auto stappen om op een bepaalde dag een extra dagaanbieding te halen. Aanbiedingen moeten voor de hele week gelden zodat ze ook beschikbaar zijn als ik op zaterdag mijn wekelijkse boodschappen ga halen. Lees meer
Ik had op internet een elektrische tandenborstel gezien voor 15,- euro in de aanbieding. Ik ben hiervoor naar de dichtstbijzijnde albert heijn winkels geweest maar deze hadden het niet dus verwezen ze me naar zuidplein. Ik had eerst gebeld of... Lees meer
Graag het assortiment van Koningsvogel terug in het assortiment. Lees meer
Alle AH's in Haarlem moeten eindelijk die mandjes eens regelmatig gaan schoonmaken!! en vooral schoon houden!! (en dus niet steeds stoppen met schoonmaken een week nadat er geklaagd is) het is niet normaal hoe smerig het is. elke keer weer.... Lees meer
Beste manager (of wat je ook maar mag zijn) van de Albertheijn in Roermond aan de godsweerdersingel,
De volgende keer dat een klant een pak chocomel laat vallen door de nalatigheid van uw personeel, moet u zich niet richten op de... Lees meer
Beste meneermevrouw,
Ik heb de afgelopen weken in de winkels gezien dat er verse krieltjes verkocht worden via de Albert Heijn.
Deze zitten verpakt in zakken.
In deze zakken zit vaak veel groene aardappeltjes. Bij het eten van deze groene aardappeltjes... Lees meer
Al enkele malen bij deze Albert Heijn meeggemaakt dat een product op is. Wil je een alternatief pakken, blijkt deze ook uitverkocht. Een keer vindt ik niet zo erg, maar het begint nu wel heel erg te worden. Zo erg... Lees meer
Kijkt u ook op uw bonnetje als u afrekend?
Ik begon daar 5 jaar geleden mee en wat ik heb ontdekt en gedocumenteerd is redelijkerwijs niét te verontschuldigen.
... Lees meer
Wekelijks doe ik mijn boodschappen bij AH in Koog aan de Zaan. Wat mij steeds meer stoort en erg onhygiënisch vind, dat veel klanten met hun handen de broodjes, croissants, of anders pakken en het liefst de achterste. Er zijn... Lees meer
Iedere vernieuwing is niet altijd vooruitgang! AH leiden Kopermolen, is prachtig gerenoveerd.....MAAR......wat niet meer terug gekomen is zijn de “Kinder Berenwinkelwagentjes”!! Als oppas oma deed ik ALTIJD de boodschappen bij deze winkel omdat er kleine kinder karretjes zijnwaren. Een feest... Lees meer