Bij ah brielle prijsafwijking artikelprijs en afrekenprijs.
1e keer stond er op de verpakking een lager bedrag, dan bij het afrekenen.product verpakte coburgerham
Nu een pak eierkoeken met rozijnen gekocht. Prijs op het vak 1,74 euro.
Moeten afrekenen 1,95 euro.
Antwoord caissière Ik... Lees meer
producten zijn online in de aanbieding maar op het moment van bezorging is de prijs veranderd.
na mijn klacht aan AH via whatsapp krijg ik te horen dat dit normaal is. AH kan de producten waar ik niet tevreden mee... Lees meer
16 augustus meldde ik de supermarktmanager Marcel Fokkens van AH supermarkt Antoniusplein te Sneek, over het feit dat de bonusgroente kleine verpakkingen op waren. Het was 12.30 uur en dit verbaasde me.
Er werd mij verteld dat de vrachtwagen nog niet... Lees meer
dat er aan de kassa niet wordt gekeken of de band vol licht maar alles gewoon doordrukken en daardoor schade aan het produkt en de verpakkingen ontstaan.
ik koop regelmatig voor 3 tot 400€ per keer in en het is iedere... Lees meer
Net boodschappen gedaan bij ah groot driene.
Rij bij kassa 5 en staan 2 meiden te lummelen bij de klantenservice. Verbazing er komt een stel met boodschappen en loopt zo naar kassa 4 , opeens gaat de kassa open want... Lees meer
Mijn klacht gaat over een projectleider die mij constant aan het lijntje houd met App berichten Over een beloofde compensatie en een Glazenwasser Deze Meneer heeft een verbouwing geleid van AH Florisplein 13 in Groningen van Juli tot... Lees meer
wel cola flessen verkopen maar lege flessen niet in nemen Lees meer
Het gaat hiervover de AH in Bergen(nh)
Sinds een aantal maandenweken merk ik dat er bioligische producten verdwijnen(zoals bio geitenmelk). Ook op de afdeling groenten was er eerst een vak met alle bioproducten. Nu liggen ze tussen andere producten en zijn... Lees meer
Ik kocht des ochtends bij de verse bakker afdeling van AH XL te Elandstraat in Den Haag een paar verse saucijsebroodjes. Ik at die dezelfde dag in de namiddag op. De daarop volgende avond en nacht kreeg ik alle symptomen... Lees meer
Een vriendelijk verzoek om bovengenoemde zoutjes weer in het assortiment
op te nemen.
Andere kaaszoutjes, bladerdeeg, bolletjes etc halen het niet bij deze!!
Ze waren nl. verfijnd, klein, smakelijk, zagen er goed uit en
ideaal om vóor een etentje bij het... Lees meer