In februari heb ik diverse producten van het vogeltjesservies besteld, maar deze zijn tot op heden niet geleverd. Tot mijn verbazing zag ik dat de site waarop ik mijn bestelling kon volgen inmiddels ook beëindigd is. Ik heb de afgelopen... Lees meer
Aangezien op geen enkele andere wijze ik iets kan vragen, stel ik hier de vraag: de AH in Kerkrade heeft een mooi vernevel systeem om de groente vers te houden. Tot mijn verbazing staat deze vernevelaar aan boven de... Lees meer
ondergetekende, heeft op zondag 08 september om 10.45 bij Albert Hein
1058 Heerlen 3 volle loten gekocht en betaald.
3 oude loten augustus wilde ik inlossen en kreeg €. 7,50 terwijl ik wist dat er op een ander lot nog 100,-- uit... Lees meer
Alle schoonmaakmiddelen zijn deze week per drie in de bonus, maar Ecover afwasmiddel blijkbaar niet.
Is afwasmiddel geen schoonmaakmiddel en bijvoorbeeld bleekwater wel?
ik vond het onduidelijk, de servicebalie kwam er ook niet uit.
Klachtenformulier AH werkt niet. Lees meer
Zondag 8 september in de XL ah Leeuwarden trof ik het volgende aan. Een half tijgerbrood á €1,02 en een heel tijgerbrood á €1,94. Prijsverschil naar verhouding á €0,10. Voorheen was er geen prijsverschil, dus ook heel onbegrijpelijk naar mij... Lees meer
Ga ik op zaterdag avond naar de ah koop ik lavendel van kneip staat er een bordje voor 1 1 gratis neem ik het mee kijk ik op de bon betaal ik de volle pond blijk het de... Lees meer
Al in 6 verschillende winkels wezen zoeken naar deze thee. Nergens meer te vinden. Waardeloos. Al die andere zijn duurder en n iet half zo lekker. Lees meer
De AH kwam een half uur te vroeg de boodschappen afleveren, daarom was onze deur nog op slot. Toen hij aanbelde zei ik dat er iemand naar beneden zou komen om open te doen, hij riep dat dit wel ff... Lees meer
Uitjeszegels actie AlbertHein tem 1882019 zijn geldig tot inlevering 1212020 als belg kan je deze niet gebruiken omdat er niet betaald kan worden met een belgische zichtrekening en visa , mastercard, etc het moet vanuit een Nederlandse bank zijn, heb... Lees meer
Ik heb voor 4 personen geboekt voor eten en drinken van ah uitjes en betaald.
Dit is bij een Fletscher hotel, toen ik wilde reserveren bij dit hotel moest ik opeens € 20,00 extra bijbetalen omdat dit een 4 sterren hotel... Lees meer