Sinds een paar maanden krijgen wij de folder op Dinsdag of Woensdag of hele maal niet in het verleden kreeg ik hem op zaterdag. De nieuwe bezorgen zal goedkoper zijn ik ben al verschillende keren naar de jumbo en Dirk... Lees meer
Ik kon bij de AH, zie het paneel met de recepten voor de kerst. De meeste betreffen hoofdgerechten. En die zijn ALLE of vlees, of vis of gevogelte.
Slechte beurt van AH: ik ben vegetarier, eet zoveel mogelijk vegan: waarom gaan... Lees meer
Tot mij verbazing stond naast alle babyartikelen zoals babyvoeding baby luiers leuke baby spulletjes het schap van de lichamelijke verzorging voor de vrouw zoals maandverband vrouw verzorgende producten hoezo waarom belachelijk is het niet gewoon zo... Lees meer
Minder dan een week na het begin van de kerstdorpactie geen kerstboompjes, figuurtjes en lichtjes meer te krijgen bij supergroot AH-filiaal Bisonspoor Maarssen. Nee, we krijgen niets meer.
Wat is dat voor waardeloze toestand? Zo moeilijk kan het toch niet... Lees meer
Ik heb vorig jaar heel veel zegels gespaard van AH. Ook had ik een reservering staan voor 3 sets lunchborden en 3 sets dinerborden, beiden van de limited edition serie.
Ik kreeg aanvankelijk een mail dat de reservering geplaatst was en... Lees meer
Vandaag kerststol gekocht in de aanbieding voor 1.99. Bleek gebroken te zijn en het zakje poeder zat er niet bij en hij is uitgedroogd. Zonde. Lees meer
Plastic, plastic, plastic...elke keer als ik bij AH langs het groente fruitschap loop zie ik meer plastic. Vandaag zag ik broccoli en komkommers in plastic, ijsbergslag in plastic, witlof in plastic, zelfs bospeen geseald in plastic!! Ik wilde uien... Lees meer
Beste Lezer, waarom doet de AH mee aan het bevorderen van de plastic afval middels deze nutteloze kerst spaar actie. Iedereen vind duurzaamheid belangrijk, we willen denken aan de toekomst van de wereld en het terugdringen van stikstof maar ook... Lees meer
Mosselen gekocht Prinse Dingemanse bij Albert Heijn.Omdat het december was, zou je denken dat het grotere mosselen waren. Ook hier stond maat groot op de verpakking. De mosselen waren erg klein en volgens mij de afvalrestant van Prinse Dingemanse. Als... Lees meer
Producten pas zelf scannen bij de zelfscankassa werkt niet omdat je dit overal kunt doen. Stel het is heel druk in de rij voor de kassa met medewerker wijk je uit naar de zelfscankassa. Maar ik heb juist wel gebruik... Lees meer