Mijn Klacht:
Ben speciaal naar AH in Appingedam gereden,
heb extra boodschappen gedaan om nog wat huisjes te krijgen.
Mijn kleinzoon van bijna vier is er heel wijs mee.
Dan krijg je te horen dat de huisjes op zijn!!!
Dat was een grote teleurstelling.
AH ik zou zeggen:
Deze actie is wel zó geslaagd, kunt u s.v.p. niet nog een keer deze actie doen?
met vriendelijke groeten Elisa van Duinkerken Delfzijl
Gewenste Oplossing:
Als ik op de één of andere manier nog aan huuisjes kan komen,
ook tegen betaling.

