Ik ben samen met mijn dochter (11 maanden) een mini krentenbolletje aan het eten als ik opeens een stuk zacht blauw plastic tegenkom. Dit vind ik tamelijk schokkend. Vooral als ik op internet soortgelijke incidenten tegenkom uit 2013. Lees meer
Geachte heer,mevrouw,
Ik erger me al maanden maar het moet me nu toch even van het hart.
In de AH winkel in de Stevensbloem in Leiden vind ik de bevoorrading van de groente in de koeling en fruit in de koeling zeer... Lees meer
Ik haal al heel lang elke dag een zak witte bollen bij AH enkele maanden geleden zijn ze denk ik overgestapt naar een andere leverancier nu is al dit brood van die leverancier als je het koopt al droog alsof... Lees meer
Op 19-12-2019 bestelden wij via de app ‘Albert Heijn online bezorgen’ onze kerstboodschappen, waaronder veel gourmetschotels. Die zouden op 24-12 tussen 16.00 en 19.00 uur bezorgd worden. Om 12.25 uur werd ons op 24-12 een mail gestuurd, dat de 5... Lees meer
Ook wij hebben beefwellington gekocht voor de kerst, het zag er heerlijk uit! Het bereiden ging prima, tot dat wij het gingen eten. Het was echt vreselijk taai! Dus het bladerdeeg met het sausje gegeten, we balen daar... Lees meer
Thanks, Albert Heijn, voor het verruïneren van mijn Kerst.
‘Kerstbox’ besteld, ‘ontbijtbox’ geleverd gekregen, en de klantenservice gaat dit niet oplossen anders dan het te vergoeden.
Mijn hele Kerst was hierop gebaseerd; van alles en nog wat in huis gehaald wat hier... Lees meer
Met kerst van mijn zoon een boeket van AH gekregen.
Voor dat hij de deur uit was hingen er al bloemen slap en de volgende morgen kon het boeket ook de groen bak in.
Stelen waren ook al aan het rotten, dus... Lees meer
Afgelopen maandag heb ik 2 kaarten gekocht voor de kerst voor 2 familieleden totaal €40 bij de Albert Hein aan de Mia van eijperenplein in Rotterdam.
Bij het activeren vd kaart bleek er €0 op te staan. Bij de andere kaart... Lees meer
ik verzamel huisjes voor de voedselbank Groningen kom nog 25 verzamelplaten te kort kunt u mij Helpen om het compleet te maken heb wel huisjes maar geen platen meer
Hartelijke Groet
Maria Kruit Lees meer
Een bestelling wordt maar voor de helft bezorgd. Toch moet je de volledige bezorgkosten betalen. Of ik de rest in de winkel op wil gaan halen zegt de servicedesk. Dom antwoord voor een bezorgservice. Lees meer