veel te lange wachtrijen op 612020 in de middag in filiaal jodenbreestraat; servicebaliepersoneel wimpelde vragen om daar iets aan te doen af Lees meer
Goedemorgen mevrouwmeneer,
Ik heb 6 volle uitjeskaarten
, die ik heb gespaard en graag wilde verzilveren (op de kaart staat tot 12 januari 2020) voor bioscoopkaartjes van de VUE. Dit staat ook met het logo op de spaarkaart zelf.
Het blijkt niet te... Lees meer
Ik ben een pak wc papier en een pak keukenrol vergeten mee te nemen vanaf de zelfscankassa. Ik ben hiervoor teruggegaan naar de winkel met de bon want ik heb dit wel afgerekend. Nu krijg ik dit niet terug omdat... Lees meer
Ik ben een pak wc papier en een pak keukenrol vergeten mee te nemen vanaf de zelfscankassa. Ik ben hiervoor teruggegaan naar de winkel met de bon want ik heb dit wel afgerekend. Nu krijg ik dit niet terug omdat... Lees meer
Mijn moeder van 80 heeft op 5 januari jl. twee maal moeten betalen voor haar boodschappen. Moeder betaalde met pinpas en cassiere beweerde dat de betaling was mislukt en verzocht haar nogmaals de pinbetaling te doen bij de kassa van... Lees meer
Ik heb in de decembermaand 2019 en bgin jan.2020 bio geitenkaas gekocht van de versafdeling.
Deze kaas koop ik wekelijks.
Deze laatste paar keer smaakt het ineens naar vis. Mijn vrienden en man hebben het ook geproefd met kerst. Ook zaterdagavond op... Lees meer
In Albert Heijne te stabroek kwam ik op 4 januari om 10.00 morgens om vaatwasser tabs te kopen .1 kopen 2 gratis.de reclame was van 4 januari en 5 januari.deze waren echter al uitverkocht en men kon mij deze actie... Lees meer
Op donderdag 2 januari 2020 toont AH een bonusaanbieding voor wasverzachter van Robijn: 1 plus 2 gratis. Ik ben die dag meteen naar de winkel gereden om drie flessen (dus voor de prijs van 1) Robijn Puur Zacht te... Lees meer
Vandaag 3 januari 2020 Focaccia gekocht houdbaarheidsdatum op de verpakking 22-12-2019.
12 dagen over de datum. DIT KAN ECHT NIET.
Bij dit filiaal is het bijna standaard dat producten over de datum zijn.
Regelmatig melding gemaakt voor al bij de filiaalleidster Lisselotte.... Lees meer
De bij AH Blaricum gekochte oliebollen (van bakkerij Voordijk) waren ongaar , klef van binnen. Met name de naturel. Lees meer