Na een klacht telefonisch had mevrouw alleen onbegrip . Ik ben chronisch ziek ( kleine hersenen verschrompelen ) maar toen ik zei dat ik vandaag te weinig energie heb liet ze me niet eens dit goed uitleggen want volgens... Lees meer
Koop mijn boodschappen steeds vaker bij Dirk of Lidl want zij accepteren creditcards aan de kassa!!! Heel vreemd dat AlbertHeijn de allergrootste bekendste supermarkt van NL geen creditcards accepteerd BEHALVE op Schiphol Plaza!!! Daar kan het wel . Gelukkig werk... Lees meer
Maandag 2001 chipolataworsten gekocht, verpakt per vijf, in het filiaal te sint-niklaas. Houdbaarheidsdatum:2301. Toen ik ze vandaag uit de koelkast nam zag ik een verkleuring van het vlees. Ze waren grijs geworden. Bij het openen van de verpakking merkte ik... Lees meer
Wij waren bij de ah wierden. Medewerksters wou een krat bier aan slaan maar kon het niet vinden. Heeft 3 collega's gevraagd samen kwamen ze eruit. Toen kwam de leidinggevende die haar even op een bijzondere wijze zei waarom zij... Lees meer
Mijn vader van 91 is onlangs in het filiaal in winkel centrum woensel in Eindhoven boodschappen wezen doen.
Daar mijn moeder recent is overleden is dit voor hem even zoeken waar alles staat.
Hij vraagt een medewerker naar een produkt,waarop de medewerker... Lees meer
Ik ben ondertussen 6 ah vestigingen afgegaan om de color reus xxl waspoeder te halen. (Bonus aanbieding voor 9.99 euro)
Nergens hebben ze deze aanbieding op voorraad.
Zelfs online is het tijdelijk niet verkrijgbaar.
Ik vind dit erg triest, met een goede aanbieding... Lees meer
Goedemiddag,
Helaas ben ik afgewezen op een functie waar Albert Heijn personeel voor vroeg.
Dat kan gebeuren, daar heb ik dan ook geen probleem mee. De keuze is blijkbaar op iemand anders gevallen.
Maar wat ik niet kan begrijpen is dat Albert Heijn... Lees meer
Ik krijg al 2x achter elkaar bruin vloerbrood,
Terwijl ik wit bestel.
En 1 artikel was niet aanwezig.
Mijn grootste ergernis is dat het pas goed gemaakt word bij de volgende bestelling.
Dus ze verplichten je bijna om opnieuw te bestellen. Of je... Lees meer
Hallo,
Ik erge me al tijden aan de lege schappen bij de AH te wageningen
Als ik op vrijdagmiddag of zaterdag boodschappen ga doen is er geen AH colaColalight.
Ook de koel schap met daar in de toetjes is meestal leeg.
Ik heb hier... Lees meer
Al maanden zijn er problemen met de roltrappen. Regelmatig zijn
er 1 of 2 roltrappen die het niet doen. Het maakt een erg armoedige indruk. Lees meer