Mijn Klacht:
Waarom verkoopt AH opeens geen krab in blik meer? Wel een overdaad aan tonijn in blik, zalm en sardines. Het assortiment lijkt steeds schraler te worden…
Gewenste Oplossing:
Als er meer variatie komt ipv meer van hetzelfde. Waaronder natuurlijk krab in blik en vloeibaar eiwit.

