Klacht: Verkeerde kerstkaarten gekregen Na 20 dagen

op 03 januari 2020 over Albelli in de categorie Fotoservice

Echt pijnlijk en om mee te huilen. Na 20 dagen en drie zogenaamde aanbiedingen aan huis door PostNL die niet gebeurd zijn want we hebben camerabewaking kregen we dan toch eindelijk onze kerstkaarten. dachten we. Want in het winkeltje werkte het PostNL platform niet. Maar dan deden we de omslag open en bleken het postkaarten van iemand anders te zijn. Onze speciaal genomenfoto’s in kerstsfeer bij een professionele fotograaf zijn niet afgedrukt hebben we niet ontvangen en kunnen we nu niet meer gebruiken. Het enige wat Albelli doet is terugbetalen , wat een drama. Vreselijk

Compensatie

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Albelli

4 maanden geleden -

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 22 januari 2020 om 14:31 geantwoord

Beste meneer Alfvoet,

Het spijt ons dat uw bestelling later in productie is gegaan dan verwacht. Vanwege het ongebruikelijk hoge aantal bestellingen de afgelopen periode waren de levertijden tijdelijk langer geworden, onze excuses hiervoor. We doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen.
Ook betreuren wij het ten zeerste dat u ook nog eens de verkeerde kerstkaarten heeft ontvangen. Hier heeft u inmiddels contact over gehad met onze klantenservice, wat verder in behandeling is genomen. We begrijpen dat dit een teleurstelling is geweest, zeker omdat u op tijd heeft besteld en speciaal foto's voor deze gelegenheid heeft laten maken.

U geeft aan graag een compensatie te willen ontvangen voor het ongemak. Wij hebben reeds een terugbetaalverzoek aangemaakt om het betaalde bedrag te crediteren. Graag willen we daarom van u weten hoe we u het beste verder nog tegemoet kunnen komen.
U kunt het ons laten weten door hier een reactie plaatsen. Ook is het mogelijk om ons een e-mail te sturen met behulp van het volgende e-mailadres: klantenservice@albelli.nl.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Bart alfvoet