Klacht: Veel te late levering

op 23 december 2019 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling op tijd gedaan. Vervolgens een mail ontvangen dat ze het druk hebben en dat ik het voor kerst in huis zou hebben. Helaas vandaag te horen gekregen dat het er niet is voor de kerst. Ontzettend jammer dat ik 3 weken geleden de bestelling heb geplaatst, 2 keer heb gebeld om aan te geven de bestelling echt nodig te hebben, maar dat er geen gehoor aan is gegeven. Het is een grote bestelling, maar vertrouw en in het vervolg niet meer op. Erg jammer en erg teleurgesteld in Albelli.

Gewenste Oplossing:

Als het uiterlijk morgen 24 december geleverd word voor 13.00 uur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 02 januari 2020 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Teerhuis,

Het spijt ons dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Vanwege het ongebruikelijk hoge aantal bestellingen de afgelopen periode waren de levertijden tijdelijk langer, onze welgemeende excuses hiervoor. We doen ons uiterste best om dit te voorkomen in de toekomst.

Inmiddels hebben wij telefonisch en via e-mail contact met u gehad over de verdere afhandeling. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door MT333