Klacht: Veel te late levering

op 23 december 2019 over Albelli in de categorie Fotoservice

Bestelling op tijd gedaan. Vervolgens een mail ontvangen dat ze het druk hebben en dat ik het voor kerst in huis zou hebben. Helaas vandaag te horen gekregen dat het er niet is voor de kerst. Ontzettend jammer dat ik 3 weken geleden de bestelling heb geplaatst, 2 keer heb gebeld om aan te geven de bestelling echt nodig te hebben, maar dat er geen gehoor aan is gegeven. Het is een grote bestelling, maar vertrouw en in het vervolg niet meer op. Erg jammer en erg teleurgesteld in Albelli.

Als het uiterlijk morgen 24 december geleverd word voor 13.00 uur.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 02 januari 2020 om 16:27 geantwoord

Beste mevrouw Teerhuis,

Het spijt ons dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Vanwege het ongebruikelijk hoge aantal bestellingen de afgelopen periode waren de levertijden tijdelijk langer, onze welgemeende excuses hiervoor. We doen ons uiterste best om dit te voorkomen in de toekomst.

Inmiddels hebben wij telefonisch en via e-mail contact met u gehad over de verdere afhandeling. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door MT333