Klacht: Veel te lange levertijd en leugens

op 21 december 2019 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 december heb ik 3 fotoboekjes besteld.
Een dag of 10 later heb ik gebeld met de vraag waar mijn bestelling bleef, het antwoord was dat ik 17 of uiterlijk 18 december de bestelling in huis moest hebben……niet dus !! Op 18 december wederom chatgesprek gehad en mij werd verzekerd dat ik de bestelling uiterlijk vandaag (21 december) zal ontvangen…………wederom een leugen. Als ik in mijn account kijk, zie ik dat de bestelling zelfs nog niet eens in productie is !! Hoe is het mogelijk !! Heel erg fijn als je denkt erg ruim van tevoren een bestelling geplaatst te hebben en vervolgens keer op keer voorgelogen wordt. Dus nogmaals: wanneer komt eindelijk mijn bestelling? Fotoboekjes waren bedoeld om de dag vóór Kerst kado te geven aan mijn familie……….niet dus. Bedankt Albelli !!

Gewenste Oplossing:

Levering uiterlijk maandag 23 december (n.b. 3 weken na besteldatum) en op zijn minst een compensatie in de vorm van een tegoedbon o.i.d. (al is de kans wel heel erg klein ooit nog iets aldaar te bestellen).

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 02 januari 2020 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Van Baarle,

Het spijt ons dat uw bestelling later in productie is genomen dan verwacht. Vanwege het ongebruikelijk hoge aantal bestellingen waren de levertijden tijdelijk langer, onze welgemeende excuses hiervoor. We doen ons uiterste best om dit in de toekomst te voorkomen.

Uiteindelijk heeft uw bestelling de status ''bezorgd'' gekregen op 24 december. We hebben u een e-mail gestuurd met een compensatie voor al het ongemak.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u reageren op onze e-mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Roy111