Klacht: Te laat bezorgd

op 10 februari 2020 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een vertraging in de levering heb ik het babyalbum van mijn kleindochter niet kunnen geven. Ze zijn inmiddels weer vertrokken naar Zuid Afrika.

Gewenste Oplossing:

Ik ben een vaste klant van Albelli, heb al heel veel albums besteld. Ik moet er van op aan kunnen dat de beloofde levertijd wordt nagekomen, vooral in dit soort situaties.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 19 februari 2020 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw klacht.

We vinden het ontzettend dat uw bestelling vertraging had opgelopen en daardoor later bij u is aangekomen. Ondertussen heeft u van ons via een ander platform een reactie ontvangen, waarmee we u tegemoet willen komen.
In het geval u hier nog vragen over heeft, vernemen we dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door dejagerveen