Mijn Klacht:
Al meerdere fotoboeken besteld, altijd superbe!! Laatste 3 allemaal met bobbelige fotobladen!!!
Gewenste Oplossing:
Het liefst 3 nieuwe albums, maar met een goede voor mijn 99 jarige moeder, zou ik al blij zijn!!!
[email protected] op 01 december 2022 over Albelli in de categorie Fotoservice
Al meerdere fotoboeken besteld, altijd superbe!! Laatste 3 allemaal met bobbelige fotobladen!!!
Het liefst 3 nieuwe albums, maar met een goede voor mijn 99 jarige moeder, zou ik al blij zijn!!!
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.
Bericht van Albelli
1 jaar geleden - Beste mevrouw, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Het spijt ons dat uw bestellingen met golvende pagina's bij u is aangekomen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. De oorzaak voor de golvende pagina’s ligt voornamelijk in schommelingen in het klimaat en komt over het algemeen voor bij de Premium Platliggende fotoboeken. Tijdens de productie van de fotoboeken nemen wij maatregelen om het klimaat in onze fabriek stabiel/constant te houden. Bij het versturen van uw fotoboeken kan het echter voorkomen dat de combinatie van warmte en een hoge luchtvochtigheid golven veroorzaakt in de fotoboeken. Wij hebben dit probleem onderzocht en hebben de conclusie kunnen trekken dat de golven in de pagina's na vier weken verdwijnen. Hierbij verzoeken wij u deze vier weken af te wachten. Indien na vier weken het probleem nog niet verholpen is dan kunt u het bij ons aangeven. Wij zorgen dan voor een oplossing. Mocht u nog andere vragen hebben dan vernemen wij het graag. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, albelli
Reactie van de melder van de klacht [email protected]
1 jaar geleden - Dank voor uw snelle, vriendelijke reactie.....ik zal nog even wachten in de hoop dat alles nog goed komt!!! Vr gr Miriam Maassen
Bericht van Albelli
1 jaar geleden - Beste mevrouw Maassen, Hartelijk dank voor uw begrip. Mochten wij u verder nog ergens mee kunnen helpen dan kunt u gerust weer contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, albelli
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 03 januari 2023 om 13:20 geantwoord
Beste mevrouw,
Na het melden van uw klacht hebben wij geen reactie meer van uw vernomen ten aanzien van de golvende pagina's.
Wij gaan er hierdoor vanuit dat uw klacht is opgelost.
Mocht u nog vragen hebben, dan helpen wij u heel graag. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen via: https://klantenservice.albelli.nl/hc/nl/articles/360007295239-Contact-details
Met vriendelijke groet,
albelli