Klacht: Levering

op 27 december 2019 over Albelli in de categorie Fotoservice

Op 9 December bestelt, ruim voor ‘uiterste besteldatum levering voor kerst’ productietijd en verzendtijd zou 10 werkdagen zijn ivm verzending naar buitenland nu 15 werkdagen verder en nogsteeds niks binnen, email geschreven over mijn klacht en geen reactie erop vervolgens zou ik een track en tracé code krijgen als mijn bestelling was verstuurd. nog steeds niks binnen. Troep service.

Compensatie met slechte service en geen kortingscode voor volgende keer want die komt er niet

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Albelli

4 maanden geleden -

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 22 januari 2020 om 14:31 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Het spijt ons dat uw bestelling later in productie is genomen dan verwacht. Vanwege het ongebruikelijk hoge aantal bestellingen waren de levertijden tijdelijk langer. We doen ons uiterste best om dit in de toekomst te voorkomen.
Echter, heeft de deadline van 13 december (voor levering voor kerst) geen betrekking gehad op leveringen met een buitenlands leveringsadres. Onze excuses voor deze verwarring.

Uiteindelijk hebben we uw bestelling op 24 december kunnen versturen. We hebben u een e-mail gestuurd met een compensatie voor al het ongemak.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u hieronder reageren of op onze e-mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door savio_