Klacht: Afgeleverd fotoboek van slechte kwaliteit

op 28 september 2019 over Albelli in de categorie Fotoservice

Onderstaande mail heb ik op dinsdag 24 september naar jullie toegestuurd (email: service@e.albelli.nl). Ivm bijlage als bewijs heb ik dit per mail gedaan. Echter op heden nog geen reactie ontvangen. Dus vandaar dat ik het via deze weg probeer. Voor de verwezen foto’s kunt u mijn mail van 249 raadplegen.

Beste,

Na 7 werkdagen (omdat de bestelling vertraagd was) te hebben gewacht om mijn fotoboek in ontvangst te mogen nemen, ben ik helaas erg teleurgesteld.

Tijdens ‘de voorbeeld’ versie van mijn fotoboek op mijn Albelli Account (bijlage 1 tm 3) én de online versie (bijlage 4 tm 6) zagen alle pagina’s er even scherp en goed uit, gekeken naar kwaliteit. Voordat ik het boek ging bestellen werd dan ook alléén op pagina 17 een probleem aangegeven met de foto li-onder (van een schildpad) dat deze foto een lage resolutie zou hebben. Ik ben er dus vanuit gegaan dat de overige pagina’s dezelfde kwaliteit als ‘het voorbeeld’ zouden hebben. Tot mijn teleurstelling zie ik echter dat het fotoboek niet aan de kwaliteit van de foto’ voldoet als dat het op ‘het voorbeeld’ en de online versie wordt weergegeven. Hiervan heb ik drie pagina’s eruit gelicht (bijlage 7 tm 9). Ik heb dezelfde foto’s gehanteerd als in bijlage 1 tm 3 en 4 tm 6 om het kwaliteitsverschil zo eerlijk en helder mogelijk in kaart te brengen.

Ik hoor graag van u wat u mij hierin tegemoet kan komen, zodat ik toch het fotoboek krijg waarvoor ik gekozen en betaald heb.

Eline Huijs

Een fotoboek waarbij alle foto's dezelfde kwaliteit hebben als op het voorbeeld en de online versie staan weergegeven.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 02 oktober 2019 om 14:46 geantwoord

Beste mevrouw Huijs,

Zoals in de mailwisseling van gisteren is besproken zijn wij akkoord gegaan met uw voorstel om de foutieve fotobestanden te vervangen, door andere foto's ter bevordering van de kwaliteit van het fotoboek. We hebben u daarvoor een zogeheten Reuploadcode gestuurd, hiermee kunt u de wijzigingen in het boek aanbrengen. Wij gaan er bij deze vanuit dat we uw klacht naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.

Mocht dit niet het geval zijn of indien u verder nog vragen heeft, vernemen wij dat graag van u.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Eline Huijs