Klacht: al weken geen reclame ontvangen

op 31 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben al 3 weken geen reclame meer ontvangen op zondag vorige maand ook 2 keer niet heb ik ook een melding van gedaan ik woon in een flat en heb na vraag gedaan en niemand heeft de reclame ontvagen

Gewenste Oplossing:

wij wensen dat dit word opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 augustus 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Smit,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben afscheid genomen van de vaste bezorger. Deze week is er een nieuwe bezorger in jullie wijk gestart met bezorgen. Onze bezorgdagen zijn zondag tot en met dinsdagavond. Mocht u op deze dagen de folders niet hebben ontvangen dan kunt u dat vanaf woensdag aan ons doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door elisa1951