Klacht: Al weken geen folders ontvangen

op 27 juni 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg al een aantal weken geen folders in de bus, kan daar actie op worden ondernomen a.u.b.

Gewenste Oplossing:

Zal pas tevreden zijn als de folders weer bezorgt worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 juni 2019 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Sinds 23 juni is er een nieuwe bezorger bij u in de wijk gestart.
Wij hebben uw melding in behandeling en gaan contact opnemen met de bezorger. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 05 juli 2019 om 22:00 geantwoord

Krijg nog steeds geen folders van Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Riwal