Klacht: Al weken geen folders ontvangen

op 08 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Hallo
Ik heb al drie week geen folders ontvangen en met mij de hele flat niet.
Ik heb er melding van gemaakt, maar niets gehoord en nog minder een folder gezien
Welke reden dat heeft weet ik niet, maar vroeger lagen ze netjes op Maandag in de bus, hooguit op Dinsdag.

Ik zou tevreden zijn als de bezorger of bezorgster de folders ging bezorgen, zoals het hoort en waar men tenslotte voor betaald krijgt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 09 augustus 2017 om 12:29 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Mahalo