Klacht: al weken geen folders ontvangen

op 20 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben al weken geen folders ontvangen. Wij wonen op Dikninge 3 in Amsterdam.

Met vriendelijke groet,

Helen Bakker

Gewenste Oplossing:

Als ik weer folders ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 juli 2017 om 16:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bakker,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Heeft op 25 juli 2017 om 20:17 geantwoord

Wij hebben nog geen folders ontvangen. Het is nu dinsdagavond en 20:00 uur geweest. Weet de bezorger dat hij of zij ook beneden moet bezorgen. De brievenbussen voor de beneden woningen zitten in de voordeur.

Bericht van Spotta

3 weken geleden - Geachte mevrouw Bakker, Hartelijk dank voor uw melding. Deze hebben we wederom in behandeling genomen en hebben dit doorgezet naar de coordinator. Wij gaan er vanuit dat u in week 31 de folders zult ontvangen. Mocht dit niet naar wens zijn dan horen wij dat graag. Bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Helen Bakker