Klacht: Al weken geen folders meer

op 14 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In ons appartementencomplex bezorgd spotta al weken geen folders meer. Eerder was het prima. Het is ons onduidelijk waarom de bezorging is gestaakt.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvangen wij weer wekelujks dd folders

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 juni 2017 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben geprobeerd u te bellen maar geen contact kunnen krijgen. Graag ontvangen wij uw huisnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken.
Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw huisnummer nodig om uw melding in behandeling te kunnen nemen. Groet klantenservice Spotta.

Reactie van de melder van de klacht Katinka Groningen

1 maand geleden - Beste Spotta, ik vul nu al weken het formulier in, zonder reactie of folders. Het gaat om het gehele complex: 8 tm 118. Ik ga ervanuit dat jullie dit eindelijk oplossen.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Deze week is er een nieuwe bezorger gestart, die wij zullen aanspreken ivm de melding van geen folders ontvangen. Wij gaan er vanuit dat de folders in de toekomst gewoon weer op zondag, maandag of dinsdag bezorgd worden. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Deze week is er een nieuwe bezorger gestart bij u in de wijk, die zullen wij aanspreken op de melding van niet bezorgd. Wij gaan er vanuit dat u in de toekomst de folders weer op zondag, maandag of dinsdag ontvangt. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Goedemorgen Mevrouw, Hartelijk dank voor u melding, zojuist geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas is dat nu niet gelukt. Later op de dag proberen wij het nogmaals. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Katinka Groningen

1 maand geleden - Goedemorgen, helaas heb ik geen gemiste oproepen in mijn telefoon staan. Ik verwacht dat er vandaag folders worden bezorgd en dat de bezorging vanaf nu elke week gaat plaatsvinden. Mocht dit niet zo zijn, dan dien ik ook een klacht in bij de winkels die erop rekenen dat Spotta hun folders goed bezorgd.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Goedemiddag, Wederom geprobeerd u te bellen (2x) maar krijg geen gehoor, zou u voor de zekerheid u nummer nogmaals willen doorgeven? Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Soms zijn er omstandigheden waar een bezorger niks aan kan doen. Uw melding is in behandeling en wij zetten hem door naar de bezorgcoördinator. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice.

Heeft op 21 juni 2017 om 16:39 geantwoord

bijzonder dat deze 'omstandigheden' al 5 weken duren

Alle klachten die gemeld zijn door Katinka Groningen