Klacht: al weer niet ontvangen

op 08 april 2013 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het is al weer een paar weken goed gegaan daar er een andere loper was maar nu al weer 2 weken geen folders ontvangen. en ik wil graag die van kruidvat en la place en de andere folders wel graag lezen en ontvangen.

Gewenste Oplossing:

dat wij ze gewoon iedere week als ze er zijn krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 april 2013 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dinky 123456