Klacht: Al vijf weken geen enkele folder van spotta meer ontvagen

op 15 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de tweede keer dat wij U een mail sturen wederom geen folders ontvangen,dit is nu al 5 weken achterelkaar het geval ?
U heeft beloofd na ons telf, gesprek dat er verbetering zou optreden
maar tot nu niets.!!!!!!!
Moeten wij uw folder opdrachtgevers benaderen en vragen hoe het zit met de bezorging ??? ,is dat misschien de oplossing ??

Gewenste Oplossing:

Gewoon elke week optijd de folders

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 16 augustus 2017 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Alle meldingen die bij ons binnenkomen worden in behandeling genomen en de betreffende bezorgers worden aangesproken. Bezorgers krijgen dan de kans om zich te verbeteren, gebeurt dit niet dan wordt de melding doorgestuurd naar de bezorgerscoördinator die er dan op toe gaat zien dat de bezorging weer goed gaat. Is er dan nog geen verbetering dan worden er strenge maatregelen genomen, te denken aan inhouding van loon en in het ergste geval ontslag.

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Heeft op 16 augustus 2017 om 12:28 geantwoord

Dat is ons al eerder beloofd ,maar in weken al geen folders

Alle klachten die gemeld zijn door Diny oh