Klacht: al tweede dag geen bezorging

op 31 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Wiljan1936

11 maanden geleden - Al twee dagen geen bezorging!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 mei 2016 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van der Linden,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant de afgelopen twee dagen heeft moeten missen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw melding doorgegeven aan de bezorgdienst. U kunt er daarom vanuit gaan dat u vanaf morgen de krant weer dagelijks in uw brievenbus kunt verwachten.

Ook krijgt u de niet bezorgde kranten van ons gecompenseerd en schuiven wij uw volgende betaalperiode op met twee dagen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA-De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Wiljan1936